فروشگاه نیلو | شیک متنوع

ساخت وبلاگ
با یاد سرخی گونه هات…
درخشـش چشمات…
داغــی عشقت…
از رو آتیش میپرم
دوستت دارم آتیش پاره، چهارشنبه سوری مبارک

.

.

.

چهارشنبه سوری نزدیکه.یه وقت نری از رو آتیش بپری!

آخه تجربه ثابت کرده اگه جیگر بره رو آتیش کباب میشه

.
.
.


آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش

و پریدن از روی آن به استقبال نوروز می رویم

سرخی تو از من ، زردی من از تو

جشن باستانی چهارشنبه سوری مبارک

.

.

.

پیشاپیش آغاز مانور جنگ جهانی سوم

و شبیه سازی انفجار های قاره ای

و آزمایش بمب های اتمی

بر تو مسئول ویژه برگزاری مراسم مبارک !

.

.

.

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری

افکارمان آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم

زردی خاطرات بد را به آتشو سرخی عشق را از

آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم

.

.

.

سری جدید اس ام اس چهارشنبه سوری

.

.

.

سلام چهارشنبه سوری جایی قرار نذاری کار واجب باهات دارم
آخه آتیش کم داریم آتیش پاره

.

.

.

انگـــــــاری غلغله ی محشـره چارشنبه سوری

گوشم از بمب و ترقّـــــــه کره چارشنبه سوری

از اراذل خیابونـــــــــــا همگی محشــــــــر خـر

لات ولوت بازار و خــر تو خـــره چارشنبه سوری

گاهی دعوا میشه و اونچه میشــــــــه ردّ وبدل

فُحشای  فابریک و  خوار مادره چارشنبه سوری !

.

.

.

با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه سوری

قبل از پریدن از روی آتش به موارد زیر توجه کنید:

۱ سایز خشتک

۲ زاویه پرش

۳ استفاده از شورت مامان دوز در زیر شلوار

۴ دوری از هر گونه هیجان و جو زدگی علی الخصوص جلوی دخترا

۵ فاصله مناسب تا شعله های آتش در هنگام پرش

۶ توکل به خدا

آبروی شما آبروی ماست …. ستاد پیشگیری از حوادث غیر مترقبه !

.

.

.

چنین گفت زرتشت:

” که سوزانید بدی را درآتش ، تا ز آتش برون آید نیکی”

پس تو نیز چنین کن

۴شنبه سوریت مبارک

.

.

.

دستانت را به من بده تا با هم از رو آتش بپریمم!

آنان که سوختند ، همه تنها بودند!

چهارشنبه سوری مبارک

.

.

.

سلامتیه اونایی که براشون مثل آتیش چهارشنبه سوری بودیم

همه وجودمون تو آتیش عشقشون سوخت

تا اونا با شادی از رومون بپرن و رد بشن

.

.

.

سرخ میشوی، وقتی میشنوی: دوستت دارم

زرد میشوم، وقتی میشنوم:دوستش داری

چهارشنبه سوری راه انداختیم

سرخی تو از من، زردی من از تو

همیشه من میسوزم و همیشه تو میپری . . .

.

.

.

چهارشنبه سوری در پیش روی ماست

همه بدبختی ها در پشت

روزای خوش همه در پیش

چه غوغا میکنه آتیش !

چهار شنبه سوری مبارک

فروشگاه نیلو | شیک متنوع...
ما را در سایت فروشگاه نیلو | شیک متنوع دنبال می کنید

برچسب : اس ام اس جدید چهارشنبه سوری, اس ام اس خنده دار چهارشنبه سوری, اس ام اس سرکاری چهارشنبه سوری , اس ام اس مخصوص چهار شنبه سوری ,اس ام اس ویژه چهارشنبه سوری, اس ام اس چهار شنبه سوری 1391 , اس ام اس چهارشنبه سوری, اس م اس ویژه آخرسال ,بهترین اس ام اس های 4شنبه سوری , بهترین اس ام اس های 4شنبه سوری 91 , بهترین اس ام اس های چهارشنبه سوری , تاریخچه چهارشنبه سوری ,جدیدترین اس ام اس های چهارشنبه سوری ,جوک سرکاری چهارشنبه سوری ,جوک چهارشنبه سوری , مطالب خنده دار در مورد چهارشنبه , سوری پیامک خنده دار چهارشنبه سوری , پیامک سرکاری چهارشنبه سوری 92, پیامک چهارشنبه سوری 92 , پیامک چهارشنبه سوری جدید 92 , چهارشنبه سوری , چهارشنبه سوری 92 , نویسنده : matin nlio بازدید : 969 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 0:33

همان طور که علم و تکنولوژی پیشرفت می کند، عواملی که موجب اضطراب، نگرانی، استرس وافسردگی می شوند نیز بیشتر شده اند. استرس پدیده ای اجتناب ناپذیر است و صرف نظر از جنس، سن، طبقه اجتماعی، ثروت، شغل و مقطع زمانی همواره حضور دارد.

بعنوان یک پدیده روحی و روانی ، استرس حالتی است که اکثر ما در زندگی روزمره چه در محیط خانواده و چه در اجتماع و محیط کار آنرا تجربه می نماییم و این تجربه منجر به نتایج گاه مثبت و گاه منفی می گردد. استرس لزوماً مضر نیست و مادامی که بتوان بین افراد رقابت سالم برقرار کرد به یک موهبت تبدیل می شود. اگر استرس وجود نداشت فعالیت های سازنده زیادی صورت نمی پذیرفت. ولی از آنجا که استرس عمدتاً به پیامدهای ناگوار منجر می شود ضروریست تا استرس و موقعیت های استرس زا به نحو شایسته ای مهار کرد.

کنترل تنفس(تنفس شکمی)

مسلماً هر کسی طرز نفس کشیدن را می داند. اما تعداد کمی از افراد از روش صحیح تنفس آگاهند. کنترل تنفس، یا تنفس کردن به مدت چند دقیقه اغلب به خودی خود راه موثری برای استراحت و تمدد اعصاب است. این شکل تنفس(شکمی) بر حسب مقدار اکسیژنی که دریافت می کنید موثرترین نوع تنفس است. اگر عادت کنیم که به این شکل نفس بکشیم علاوه بر آرامش ذهنی می توانیم فشار خون را کاهش داده و اضطراب را کم کنیم. نفس کشیدن شکمی نه فقط به ایجاد آرامش جسم کمک می کند، بلکه قادر است اثرات منفی فشار روانی را نیز خنثی سازد.

ورزش کنید

اگر ورزش کنید و وضعیت جسمی خود ر ا در حالت طبیعی و مناسب نگهدارید، نسبت به زمانی که از نظر جسمی وضعیت خوبی ندارید، کمتر مضطرب و افسرده خواهید شد. ورزش کردن از نظر روحی اضطراب را کاهش می دهد، سبب بهبود عملکرد در مدرسه شده، تمرکز و حافظه را تقویت می کند، افسردگی را از بین می برد، اعتماد به نفس را افزایش می دهد و حتی باعث بیشتر شدن خلاقیت می شود. و بالاخره ورزش نیرو و نرمی و قدرت بدنی را افزایش می دهد و مقاومت دستگاه قلبی- عروقی را زیادتر می کند.

تغذیه سالم داشته باشید

استرس به روش های گوناگون بر افراد تاثیر می گذارد که از شمار آنها می توان به نوع تغذیه، تغییردر رژیم غذایی، حضور در مکان های پر جمعیت و شلوغ، بی نظمی و خستگی مفرط اشاره کرد. وقتی تغذیه مناسب باشد و ساعات خواب تنظیم شود، بدن آمادگی بیشتری برای روبه رو شدن با فشار روانی پیدا خواهد کرد. یک رژیم غذ ایی متعادل که در آن مواد لازم رعایت شده باشد در کاهش استرس نقش اساسی دارد.

مدیریت زمان داشته باشید

بسیاری از افراد محدودیت های زمانی را به عنوان یکی از مهم ترین منابع استرس خود ذکر می کنند. درست مثل کم کردن وزن که نیاز به تغذیه به جا و ورزش دارد، عادت اجرای الویت ها و مدیریت شخصی هم محتاج رعایت حق تقدم در کارهاست.از نشانه های ضعف در مدیریت زمان می توان به تعجیل دایمی و دستپاچگی- دیر رسیدن همیشگی- احساس کمبود انگیزه و انرژی- عصبانیت- به پایان نرساندن کارها و.. اشاره کرد. زمان یکی از مهم ترین مهارت هایی است که انسان برای موفقیت در انجام هر کاری به آن نیاز دارد.مدیریت زمان رابطه مستقیم با تعیین اهداف کوتاه مدت و درازمدت در زندگی دارد. ابتدا باید فعالیت هایمان را الویت بندی کنیم. هرچه بیشتر از اهداف و ارزش هایمان مطلع باشیم بهتر می توانیم آنطور که دوست داریم و به آن معتقدیم زندگی کنیم. انسان باید بداند که از زندگی چه می خواهد و سپس برای رسیده به آن برنامه ریزی کند.

منبع: تبیان

فروشگاه نیلو | شیک متنوع...
ما را در سایت فروشگاه نیلو | شیک متنوع دنبال می کنید

برچسب : استرس وافسردگی , موقعیت های استرس زا , استرس و موقعیت های استرس زا , تمدد اعصاب , مضطرب و افسرده , استرس به روش های گوناگون,کاهش استرس , منابع استرس , اضطراب و نگرانی , فرار از استرس,مسكن‌های ضداسترس ,انواع استرس, درمان استرس , تسكین استرس, بروز استرس , واكنش‌های استرس‌زا, مدیریت استرس ,استرس بد ,استرس, كاهش استرس,عوامل ايجاد استرس,مشاغل استرس زا , موسسه آمریکایی در سال 2013 , سال 2013 ,پراسترس ترین مشاغل دنیا, موسسه کاریر کاست , نویسنده : matin nlio بازدید : 935 تاريخ : شنبه 26 اسفند 1391 ساعت: 19:59

فروش ویژه جوراب شلواری ضخیم 200 پنتی (Penti)



جوراب شلواری ضخیم 200 پنتی (Penti) مد سال 2013. قابل استفاده با لباس خیلی کوتاه, مانتو , لباس مجلسی. محصول کمپانی معتبر Penti کشور ترکیه ...
جوراب شلواری پنتی (نخ 200) ارائه شده توسط کمپانی پنتی ترکیه مد سال 2013 می باشد به طوری که شاهد هستیم در اکثر مهمانی های این روزها، خانم ها از این جوراب ها به همراه لباس های کوتاه استفاده میکنند. لطافت بی مثال این جوراب آن را از نمونه های مشابه خود استثنا کرده است. این مدل ارائه شده کمپانی پنتی فوق العاده مات و تیره بوده بنابراین به هیچ وجه رنگ پا مشخص نمیشود.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 34000 تومان

فروشگاه نیلو | شیک متنوع...
ما را در سایت فروشگاه نیلو | شیک متنوع دنبال می کنید

برچسب : خريد جوراب شلواری ضخیم 200 پنتی,خريد پستي جوراب شلواری ضخیم 200 پنتی,خريد اينترنتي جوراب شلواری ضخیم 200 پنتی,فروش جوراب شلواری ضخیم 200 پنتی, نویسنده : matin nlio بازدید : 1208 تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391 ساعت: 0:35

فروش ویژه گن لاغری فورمیسی پادار



گن لاغری فورمیسی پادار (Formeasy Sleamless) دارای گواهینامه بین المللی کیفیت از اتحادیه اروپا. با کیفیت عالی ، قابلیت شستشوی مکرر و دوام فوق العاده ...
گن لاغری فورمیسی محصولی با کیفیت تضمین شده، از سوی کمپانی معتبر فورمیسی Formeasy ترکیه مدت کوتاهی است که به بازار آمده است و با توجه به کیفیت عالی ، قابلیت شستشوی مکرر و دوام فوق العاده به سرعت بازار های اروپا ، آمریکا و آسیا را تسخیر کرده است. این گن در رنگ کرم (رنگ بدن) و 4 سایز متفاوت عرضه شده است.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 46000 تومان

فروشگاه نیلو | شیک متنوع...
ما را در سایت فروشگاه نیلو | شیک متنوع دنبال می کنید

برچسب : خريد گن لاغری فورمیسی پادار ,خريد پستي گن لاغری فورمیسی پادار ,خريد اينترنتي گن لاغری فورمیسی پادار ,فروش گن لاغری فورمیسی پادار ,خريد انلاين گن لاغری فورمیسی پادار , نویسنده : matin nlio بازدید : 1119 تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391 ساعت: 0:36

فروش ویژه ساپورت طرح دار بهاره نیکیتا



ساپورت طرح دار بهاره نیکیتا تهیه شده از بهترین پارچه تریکو ترک. زیبایی را تسخیر کنید... مخصوص خانم های مشکل پسند و خوش سلیقه در چهار رنگ متفاوت ...
ساپورت طرح دار نیکیتا، تهیه شده از بهترین پارچه ی تریکو ترک 97 درصد نخ ، که قابلیت کشش و مقاومت بالا برای هر سایز را داراست. این پارچه در طول زمان پرز یا نخ نما نمی شود از دیگر مزایای این پارچه خنک بودن آن است که استفاده آن را در بهار و تابستان فراهم می کند. این ساپورت برای جذب سلایق شما در چهار رنگ مشکی، سرمه ای، طوسی و قهوه ای تیره ارائه شده است. طرح چاپ شده این ساپورت یک طرح انحصاری است که نمونه ی آن دربازار قابل دسترس نیست، پس با تهیه این محصول تفاوت را به خود و عزیزانتان هدیه کنید.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 22000 تومان

فروشگاه نیلو | شیک متنوع...
ما را در سایت فروشگاه نیلو | شیک متنوع دنبال می کنید

برچسب : خريد ساپورت طرح دار بهاره نیکیتا,خريد پستي ساپورت طرح دار بهاره نیکیتا,فروش ساپورت طرح دار بهاره نیکیتا,خريد اينترنتي ساپورت طرح دار بهاره نیکیتا,خريد انلاين ساپورت طرح دار بهاره نیکیتا, نویسنده : matin nlio بازدید : 1151 تاريخ : سه شنبه 15 اسفند 1391 ساعت: 3:53

فروش ویژه ادکلن مردانه لالیک (Lalique Encre Noire)



ادکلن مردانه Lalique Encre Noire پدیده تکرار نشدنی کمپانی محبوب LALIQUE. جزو 10 ادکلن پر فروش تاریخ جهان. با رایحه ای قدرتمند، قاطع، جذاب و افسانه ای که حیرت همگان را بر می انگیزد ...
مدیران ، مهندسان ، تجار و افراد موفق جامعه بیشترین دوستداران این رایحه ی تند ، تلخ و چوبی مردانه اند. این رایحه آمیزه ای از وتیور ، سرو ، مشک و سایر ترکیبات معطر و تلخ جنگلیست . حکاکی نام lalique روی در چوبی این عطر اصالت این عطر فرانسوی را به تصویر می کشد. شخصیت Lalique Noire همیشه جاودان بوده و برای عاشقانش اصالت همیشگی به جای گذاشته است. در پایان باید گفت که این عطر در زبان فرانسه با نام جوهر سیاه شناخته می شود که جلوه ای افسانه ای به این همیشه محبوب جهان عطر و ادکلن بخشیده است.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 44000 تومان

فروشگاه نیلو | شیک متنوع...
ما را در سایت فروشگاه نیلو | شیک متنوع دنبال می کنید

برچسب : خريد ادکلن مردانه لالیک,خريد پستي ادکلن مردانه لالیک,خريد اينترنتي ادکلن مردانه لالیک,فروش ادکلن مردانه لالیک, نویسنده : matin nlio بازدید : 1163 تاريخ : سه شنبه 15 اسفند 1391 ساعت: 3:51

فروش ویژه ساعت Casio Sport EF-550



ساعت مچی كاسيو طرح ادیفایز به همراه روز شمار. فوق العاده شیک و اسپرت. با 6 ماه گارانتی تعویض و بسته بندی اوریجینال ...
ساعت Casio Sport EF-550 یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده شرکت Casio می باشد. این ساعت دارای روز شمار نیز می باشد و همچنین در بسته بندی اوریجینال با 6 ماه گارانتی تعویض عرضه می شود. از دیگر خصوصیات این ساعت صفحه ضد خش آن می باشد. این ساعت در رنگ بند مشکی با صفحه سفید و مشکی عرضه شده است.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

فروشگاه نیلو | شیک متنوع...
ما را در سایت فروشگاه نیلو | شیک متنوع دنبال می کنید

برچسب : خريد ساعت مچی كاسيو,خريد پستي ساعت مچی كاسيو,خريد اينترنتي ساعت مچی كاسيو,فروش ساعت مچی كاسيو, نویسنده : matin nlio بازدید : 1037 تاريخ : سه شنبه 15 اسفند 1391 ساعت: 3:50

فروش ویژه گیاه جیبی

 

یک گیاه زیبا و قابل رشد همیشه همراه شما! هدیه ای شگفت انگیز و منحصر به فرد با ماندگاری طولانی. برای اولین بار در ایران ...
آویزهای گیاه جیبی با قابلیت رشد طبیعی همیشه همراه شما! با گیاه همراه لذت پرورش یک گیاه را احساس کنید و دائما شاهد رشد گیاه خود باشید. هدیه ای شگفت انگیز و منحصر به فرد با ماندگاری طولانی. خودتان مقایسه کنید یک جنس پلاستکی و یا فلزی بهتر است یا یک گیاه که در یک محیط شیشه ای زیبا که دائما به شما انرژی مثبت میدهد و رشد هم میکند!

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 9500 تومان

فروشگاه نیلو | شیک متنوع...
ما را در سایت فروشگاه نیلو | شیک متنوع دنبال می کنید

برچسب : خريد گیاه جیبی,خريد پستي گیاه جیبی,خريد اينترنتي گیاه جیبی,فروش گیاه جیبی , نویسنده : matin nlio بازدید : 1115 تاريخ : سه شنبه 15 اسفند 1391 ساعت: 3:47

فروش ویژه چای لاغری دکتر سینا



چای لاغری دکتر سینا، مطمئن ترين ، سالم ترين و راحت ترين روش لاغري. ديگر لاغري آسان و سريع يك افسانه نيست! تهیه شده از سر شاخه های 12 نوع گياه. کاهش 3 الی 7 کيلو گرم وزن در ماه. دارای مجوز از وزارت بهداشت ایران ...
چای لاغری دکتر سینا، علاوه بر تنظيم سيستم گوارشي و تناسب دهنده اندام ، روان كننده گردش خون بوده و منافذ عروق بدن را باز ميكند. به همين لحاظ خستگي هاي مفرط را به سهولت از بين مي برد.
چای لاغری دكتر سينا با فرمولاسيون جديد و با طعم ليمو، چاقی شما را در کوتاهترين مدت و بدون هيچ محدوديت غذايی به حد چشمگیری کاهش می دهد. چای لاغری دکتر سینا از جمله نادر ترين وکامل ترين فرآورده های مورد استفاده در لاغری و تناسب اندام و کاهش دهنده توده چربی در جهان است و امروزه توسط متخصصین تغذیه ، در نوشتن جیره و رژیم غذایی برای لاغری استفاده می شود.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 30000 تومان

فروشگاه نیلو | شیک متنوع...
ما را در سایت فروشگاه نیلو | شیک متنوع دنبال می کنید

برچسب : فروش چای لاغری دکتر سینا ,خريد اينترنتي ,خريد انلاين چای لاغری دکتر سینا ,خريد پستي چای لاغری دکتر سینا , نویسنده : matin nlio بازدید : 1109 تاريخ : پنجشنبه 10 اسفند 1391 ساعت: 19:41

 

مواد لازم:

 ژله به رنگهای دلخواه  تعدادی
 ژله آلوئه ورا  یک بسته
 بستنی وانیلی  بیشتر از ۱ لیوان

 


طرز تهیه دسر خورده شیشه :
ژله های رنگی رو مثل همیشه که ژله درست میکنید درست کنید .یعنی پودر ژله با یک لیوان آب جوش حل میکنید ولی آب سردتون رو کمتر بریزید از ۱ لیوان.
توی ظرفهای مستطیلی میریزید که بعد از بسته شدن بتونید برش بدید و مکعبی شن خورده شیشه هاتون.
ژله ها که کاملا بسته شدمکعبی برش میدید.توی قالب مورد نظر رنگها رو میچینید.
حالا ژله آلوئه ورا رو با ۱ لیوان آب جوش حل میکنید و به جای آب سرد هم بستنی بریزید مایع که از حرارت افتاد و سرد شد بریزید تو قالبی که خورده شیشه هارو چیدید .بذارید تو یخچال یه شب تا خوب ببنده.

منبع : fazayi.com

فروشگاه نیلو | شیک متنوع...
ما را در سایت فروشگاه نیلو | شیک متنوع دنبال می کنید

برچسب : طرز تهیه ژله خورده شیشه, طرز تهیه دسر خورده شیشه ,مواد لازم برای دسر خورده شیشه, طرز درست کردن دسر خورده شیشه, درست کردن انواع دسر ,نحوه درست کردن ژله خورده شیشه ,درست کردن انواع ژله , آموزش آشپزی, سایت آشپزی, نویسنده : matin nlio بازدید : 720 تاريخ : چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت: 2:30

 

فقط یه ایرانی میتونه صبح جمعه ساعت 6 با هزار مشقت و برنامه ریزی قبلی پاشه بره بیرون حلیم بخوره , پارک بره,ورزش هم کنه,

 

بعد ساعت 9 برگرده خونه بگیره تا ظهر بخوابه :

 


 

***

 

فقط یه ایرانی میتونه کند بودن رشد موهاشو بندازه گردن دست سنگین ارایشگر!

 


 

***

 

فقط خانومهای ایرانی هستن از یه هفته قبل از عروسی هی میگن

 

چی بپوشیم؟! .. چی بپوشیم؟!

 

اونوقت شب عروسی ؛ رسماً هیچی نمی پوشن :)))

 


 

***

 

فقط یه ایرانی میتونه اینو باور داشته باشه که اگه جفت راهنمای ماشین و روشن کنه، مجازه تو اتوبان دنده عقب حرکت کنه!

 


 

***

 

فقط تو ایران مدارسو 5شنبه ها تعطیل میکنن ولی به جاش بقیه هفته رو براش کلاس جبرانی در نظر میگیرن باپولهای آنچنانی !!!

 


 

***

 

تعمیرات مدل ایرانی‌:

 

۱-درشو باز کردن و فوت کردن. ۲-کامل باز کردن و دوباره بستن

 

۳-محکم زدن(مثل به پشت کنترل تلویزیون).

 


 

***

 

فقط آسمون ایران میتونه : کمی ! تا قسمتی! نیمه ابری! همراه با بارش پراکنده!در برخی از نقاط باشه. . . ( آخر ادبیاته این جمله)! :

 


 

***

 

فقط در تهران که مردم شمال شهردر سال 2011میلادی و مردم جنوب شهر در سال 70 هجری قمری زندگی میکنن!

 


 

***

 

تنها ایرانیان که وقتی میخوان از خیابون رد شن به جا اینکه به چراغ عابر نگاه کنند

 

به ماشینا نگاه میکنن که کی خلوت میشه سریع رد شن!

 


 

***

 

اگه ورزشی به نام "سگ دو" وجود داشت ما ایرانیا حتما توش می تونستیم یه خودی نشون بدیم... !!!

 


 

***

 

فقط یه ایرانی میتونه پیتزا رو با دوغ ,نوشابه رو با آبگوشت, سبزی رو با کوکوسبزی,

 

و کالباس رو با نون سنگک بخوره!

 


 

***

 

فقط یه ایرانی میتونه بره قشم لباس بیاره تو خونه بفروشه و بگه اینارو از دبی و ترکیه اوردم!

 


 

***

 

فقط یه ایرانی میتونه جلوی خودپرداز بانک با دیدن جمله لطفا منتظر بمانید استرس رو

 

با بیشترین فشار تحمل کنه و با نگاهی ملتمسانه به دستگاه تو دلش بگه

 

که اگه پول نمیدی جون هرکی دوست داری کارتم رو بده و بعد از دیدن جمله دستگاه

 

در حال شمارش وجه می باشد به ناگاه آرامش تمام وجودش رو فرا بگیره دقیقا مثل

 

فرود موفقیت آمیز هواپیما اونم در فرودگاه مشهد !!!

 


 

***

 

فقط یه ایرانی میتونه وقتی میخواد بره عروسی در به در دنبال یکی بگرده که کراواتشو براش گره بزنه :)))

 


 

***

فقط یه ایرانی میتونه اول از دستشویی بیاد بیرون بعد زیپ و کمربندشو ببنده :

فروشگاه نیلو | شیک متنوع...
ما را در سایت فروشگاه نیلو | شیک متنوع دنبال می کنید

برچسب : طنزایرانی, عکس طنز , مطالب طنز ایرانی ,داستان طنز صبح جمعه ایرانی,طنز خنده دار, مطالب طنز , عکس خنده دار ,مطالب جدید, مطالب خواندنی , دانلود طنز ایرانی , جوک ,خنده دار , طنز , طنز ایرانی ,مطالب خنده دار , فقط یه ایرانی میتونه , مطالب جالب , مطالب زیبا ,مطالب طنز ,مطالب عاشقانه , مطالب طنز اجتماعی , مطالب طنز امیز , مطالب طنز ازدواج ,مطالب طنز باحال ,طالب طنز بسیار جالب , مطالب طنز برای فیس بوک, مطالب طنز پسرها , مطالب طنز پ ن پ ,مطالب طنز پسرانه, نویسنده : matin nlio بازدید : 955 تاريخ : يکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت: 21:46

فروش ویژه دستگاه هشدار دهنده خواب



دستگاه هشدار دهنده خواب. بهای ارزان، کیفیت بسیار بالا و ظاهری زیبا. با اندکی هزینه خود را در مقابل حوادث رانندگی مصون دارید. با استفاده از این دستگاه احتمال خطر تصادفات ناشی از خواب آلودگی را به صفر برسانید ...
عملکرد دستگاه هشدار دهنده خواب راننده به این صورت است که وسیله پشت گوش وی قرار گرفته و سنسور و هشدار دهنده آن درون گوش قرار میگیرد. به محض اینکه سر راننده بعلت به خواب رفتن و خواب آلودگی به پایین خم شود و از حالت عادی خارج شود دستگاه عمل کرده و شروع به ایجاد لرزش یا ویبره در گوش میکند و منجر به بازگشت هشیاری به وی میگردد.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 15000 تومان

فروشگاه نیلو | شیک متنوع...
ما را در سایت فروشگاه نیلو | شیک متنوع دنبال می کنید

برچسب : خريد دستگاه هشدار دهنده خواب,خريد اينترنتي دستگاه هشدار دهنده خواب,خريد انلاين دستگاه هشدار دهنده خواب,خريد پستي دستگاه هشدار دهنده خواب, نویسنده : matin nlio بازدید : 1040 تاريخ : يکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت: 2:08

 

بسیاری از غذاهایی که ما روزانه از آنها استفاده می‌کنیم حاوی ویتامین‌های مختلف و مواد معدنی هستند که برای بدن لازم و ضروری اند.

 

این ویتامین ها هر کدام دارای ویژگی‌های خودشان هستند.در میان ویتامین‌های مختلفی که از راه تغذیه وارد بدن می‌شوند محققان به این نتیجه رسیده‌اند که برخی برای مردان بهتر هستند و هر مردی باید از این ویتامین ها همیشه در بدن خود داشته باشد.

 

سلنیوم: آنتی اکسیدانی بسیار قوی است که در مردان از ریزش مو جلوگیری می‌کند و همچنین محققان در مطالعات خود به این نتیجه رسیده‌اند که این ویتامین می‌تواند میزان کلسترول بد خون را نیز کاهش دهد. برای به‌دست آوردن میزان زیادی سلنیوم می‌توانید سراغ غذاهای دریایی بروید.

 

ویتامین ب: به طور کلی این ویتامین برای سلامت و قوای بدن لازم است و همیشه باید در بدن به میزان لازم وجود داشته باشد. همچنین محققان به این نتیجه رسیده‌اند که ویتامین ب در آقایان می‌تواند از بیماری‌های مو وپوست جلوگیری کند. بهترین منبع برای کسب این ویتامین غلات و سبزی‌های مختلف است.

 

امگا 3: به طور کلی اسید چرب امگا 3 برای بدن بسیار لازم است اما در کنار آن این ویتامین در مردان می‌تواند معجزه کند. جلوگیری از افزایش میزان کلسترول و نابود کردن عوامل ایجاد سکته‌های قلبی و مغزی تنها بخشی از خواص امگا3 درمردان است. همانطور که می‌دانید ماهی و میگو بهترین منبع برای کسب این اسید چرب است.

 

ویتامین دی: ویتامینی که در هرکجا می‌توانید آن را پیدا کنید ویتامین دی است. این ویتامین در نور خورشید وجود دارد و برای کسب آن تنها کافی است مقداری زیر نور خورشید قدم بزنید. در مردان این ویتامین می‌تواند از میزان مرگ و میر بر اثر سرطان پروستات بکاهد و همچنین میزان تستسترون خون را نیز کنترل می‌کند. به غیر از خورشید می‌توانید این ویتامین را در تخم مرغ نیز پیدا کنید.

منیزیم: این ماده معدنی و ویتامین مهم‌ترین عنصری است که باعث می‌شود تا استخوان ها محکم و غیرقابل شکست شوند. این ماده معدنی در مردان می‌تواند از سرطان‌های مختلف جلوگیری کند و همچنین سلامت کلی بدن را نیز افزایش می‌دهد. بهترین منبع برای دریافت منیزیم آجیل و تخم کتان است.
منبع:salamatnews.com

فروشگاه نیلو | شیک متنوع...
ما را در سایت فروشگاه نیلو | شیک متنوع دنبال می کنید

برچسب : ویتامین , ریزش مو , امگا 3 , مواد معدنی, سرطان پروستات, کلسترول بد خون , ویتامین‌های مخصوص آقایان , مواد غذایی مفید ,تغذیه سالم ,درمان ریزش مو,سلنیوم ,ویتامین ب , امگا 3 , ویتامین دی ,منیزیم , نویسنده : matin nlio بازدید : 917 تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391 ساعت: 21:02

گیاهان انرژی زا، علاوه بر ایجاد انرژی، سلامت و تعادل سیستم دفاعی بدن را نیز بهبود می بخشد.
جنسینگ سیبری: به نقل از سایت «MSN»، این گیاه بین ورزشکاران شهرت زیادی دارد. این گیاه بنیه بدن را افزایش می دهد، خستگی مفرط را کاهش می دهد و تأثیر استرس را به حداقل می رساند. این گیاه که به صورت دم کرده، کپسول یا قرص مصرف می شود برای بیماران مبتلا به لوپوس، آرتریت روماتوئید و فشار خون بالا توصیه نمی شود.
ژینکو: این گیاه با افزایش تولید آدنوزین تری فسفات (نوکلئوئید حامل انرژی) (ATP) در بدن، میزان انرژی سلولی را افزایش می دهد. ATP به مغز کمک می کند گلوکز را متابولیزه کند و در نتیجه عملکرد حافظه و ذهن را بهبود بخشد.
چای سبز: این نوشیدنی عملکرد تحریک کننده دارد. در نتیجه در طول روز انرژی بدن را افزایش می دهد. چای سبز حاوی ماده آنتی اکسیدان، ضد سرطان و آنتی بیوتیک است.
جنسینگ هندی (اشواگاندا): این گیاه در طب هندو برای تسکین خستگی مفرط استفاده می شود و مقاومت بدن به استرس را افزایش می دهد و در نتیجه میزان انرژی بدن بهبود می یابد. در صورت مصرف داروی ضد اضطراب و صرع از مصرف این گیاه پرهیز شود.
گون (استرا گالوس): متابولیزم بدن را افزایش می دهد و درمان عالی برای رفع خستگی مفرط است. اگرچه مصرف آن ضرر ندارد اما در صورت بالا بودن تب یا داشتن عفونت از مصرف آن پرهیز کنید.
در صورت مصرف رقیق کننده خون یا بتابلوکر از این گیاه استفاده نشود.
گزنه: دم کرده این گیاه نسبت به یک فنجان قهوه انرژی بیشتری دارد. این گیاه سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است.
ریش (Reishi): نوعی قارچ نادر در چین که لقب «اکسیر زندگی» دارد و برای افزایش انرژی، تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش استرس استفاده می شود.
منبع:khorasannews.com

فروشگاه نیلو | شیک متنوع...
ما را در سایت فروشگاه نیلو | شیک متنوع دنبال می کنید

برچسب : گیاهان انرژی زا ,جنسینگ سیبری , ژینکو , چای سبز ,جنسینگ هندی , اشواگاندا , گون , استرا گالوس,ریش, گزنه , خواص گزنه ,خواص ریش ,خواص جنسینگ , خواص اشواگاندا ,خواص گون, خواص ژینکو , خواص چای سبز, خواص جنسینگ هندی,خواص استرا گالوس, , نویسنده : matin nlio بازدید : 912 تاريخ : دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت: 19:30

از خمیر دندان برای تمیزشدن، سفید شدن، حذف لکه ها، بازیابی و محافظت از مینای دندان استفاده می شود. اما خمیردندان قابلیت های شگفتی در کنار تمیز کردن دندان های ما دارد. می توان باعث تسکین برخی دردها و خلاص شدن از شر لکه ها و بوی تند و بسیاری موارد دیگر بشود.

01) تسکین تحریک ناشی از گزش حشره ها ، زخم ها و تاول ها:

ناراحتی های پوست ناشی از گزش حشره ها اغلب باعث خارش می شوند. یک قطره کوچک خمیر دندان بر روی نیش حشرات خارش و تورم را کاهش می دهد. همچنین با خشک کردن زخم ها و تاول ها باعث درمان سریع تر آنها می شود. در ادامه 14 استفاده دیگر را خواهید خواند …

02) کم کردن سوزش سوختگی:

در سوختگی های جزئی خمیردندان می تواند تسکین موقت و خنک کننده باشد. بلافاصله بعد از سوختگی آن را به منطقه آسیب دیده بمالید و به صورت موقت تسکین دهنده خواهد بود.

03) کاهش اندازه لکه صورت:

می خواهید به بهبود زخم ها و لکه ها سرعت ببخشید؟ قبل از خواب مقدار کمی از خمیر دندان را به منطقه آسیب دیده بمالید و صبح آن را بشویید.

04) پاک کردن ناخن ها:

دندان های ما از مینا ساخته شده اند و خمیر دندان برای آنها خوب است پس به همین دلیل خمیردندان برای ناخن ها هم خوب خواهند بود. برای ناخن های پاک تر و محکم تر به سادگی ناخن های خود را با مسواک و خمیردندان بشویید.

05) حفظ کردن حالت مو :

خمیر دندان ژلی حاوی همان محلول پلیمر است که بسیاری از ژل های مو از آن ساخته شده اند. پس اگر شما از ژل مو استفاده میکنید خمیر دندان ژلی هم می تواند جایگزینی برای آن باشد.

06) کاهش بوی بد :

سیر، ماهی، پیاز و خیلی مواد غذایی دیگر می توانند در سلول های پوست ما نفوذ و باعث ایجاد بوی بد در آن شود. کمی مالش انگشتان با خمیردندان بوی بد را از بین خواهد برد.

07) حذف لکه ها :

خمیر دندان می تواند لکه ها را در لباس و فرش ناپدید کند. در لباس با کمی خمیردندان لباس را مالش دهید و سپس به صورت معمول با آب بشویید و در مورد فرش با کمی خمیردندان و برس روی محل لکه بکشید و بلافاصله با آب بشویید.

08) خمیردندان یک تمیزکننده عالی برای کفش های کثیف و همچنین برای بهبود خراش چرم کفش است

در اینجا هم با یک برس خمیردندان را به طور مستقیم به قسمت کثیف یا خراشیده بکشید.

فروشگاه نیلو | شیک متنوع...
ما را در سایت فروشگاه نیلو | شیک متنوع دنبال می کنید

برچسب : خمیردندان , کاربرد خمیردندان , کاربرد , انواع خمیردندان , خمیردندان بچه , خرید خمیردندان, کاربردهای خمیردندان ,کاربردهای خمیر دندان , پاک کنندگی خمیردندان , لک پوست و خمیردندان , خمیر دندان و حالت مو , مو و خمیر دندان , دندان , بهداشت دندان , دندانپزشکی , دندان عقل , دندان درد ,دندان مصنوعی , دندانپزشک , دندانپزشکی کودکان , دندان خراب , دندان شیری , مینای دندان, نویسنده : matin nlio بازدید : 914 تاريخ : جمعه 27 بهمن 1391 ساعت: 20:24

فروش ویژه ریمل چرخشی اسپین لش - Spin Lash



ریمل چرخشی و حجم دهنده اسپین لش، پدیده سال 2013. با قابلیت چرخش در 2 طرف، کار کرد بسیار آسان بدون آسیب رساندن به پلک ها. مژه های پر پشت و حجیم تنها در عرض چند دقیقه ...
ریمل چرخشی و حجم دهنده اسپین لش یکی از محصولات جدید در زمینه لوازم آرایشی خانم ها می باشد که با عرضه خود طرفداران بی شماری را در سرتاسر دنیا جذب کرده است. ریمل چرخشی اسپین لش با گردش در دو جهت امکاناتی همچون فرکننده،حجم دهنده، بلندکردن مژه ها و سیاه کردن مژه ها را دارد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به ضد آب بودن آن، دارا بودن فیبر برای تقویت مژه ها و همچنین کارایی دستگاه با تمام ریمل ها با هر مارکی اشاره کرد.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 28000 تومان

فروشگاه نیلو | شیک متنوع...
ما را در سایت فروشگاه نیلو | شیک متنوع دنبال می کنید

برچسب : خريد ریمل چرخشی اسپین لش,خريد اينترنتي ریمل چرخشی اسپین لش,فروشریمل چرخشی اسپین لش,خريد انلاين ریمل چرخشی اسپین لش, نویسنده : matin nlio بازدید : 1140 تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391 ساعت: 21:58

فروش ویژه کیف زنانه طرح پرنس



کیف زنانه طرح پرنس، تهیه شده از بهترین پارچه کتان ترک. مخصوص خانم های مشکل پسند و خوش سلیقه. فوق العاده سبک، جا دار و شیک ...
کیف زنانه پرنس یکی از طرح های جدید و پر طرفدار، از کیف های بند بلند سال است. این کیف در دو رنگ مشکی و شیری از بهترین پارچه ی کتان ترک تولید و عرضه شده است که از دوام بالایی برخوردار است. طراحی این کیف به شکلی بوده که فضای مناسب داخلی را برای حمل وسایل دارد و طراحی بیرونی و روی این کیف جزء طرح ها و ایده های برتر سال در زمینه پوشاک زنانه می باشد. پس با تهیه این کیف که با قیمت استثنایی عرضه شده است تفاوت در پوشش را به خود هدیه دهید.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 23000 تومان

فروشگاه نیلو | شیک متنوع...
ما را در سایت فروشگاه نیلو | شیک متنوع دنبال می کنید

برچسب : خريد کیف زنانه طرح پرنس ,خريد اينترنتي کیف زنانه طرح پرنس ,فروش کیف زنانه طرح پرنس ,خريد انلاين کیف زنانه طرح پرنس , نویسنده : matin nlio بازدید : 1102 تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391 ساعت: 21:59

فروش ویژه گردنبند فروهر




گردنبند فروهر يك گردنبند زيبا و اصيل ويژه ي جوانان ايراني. گردنبند فروهر با طراحی منحصر به فرد علاوه بر زیبایی و درخشندگی استیل درجه 1، نماد تمدن اصیل ایرانی نیز می باشد ...
فَروهَر یا در فارسی باستان فَرورتی و در پهلوی فَروَهر و در فارسی فروهر یکی از نیروهای باطنی است که به عقیدهٔ مزدیستان پیش از پدید آمدن موجودات، وجود داشته و پس از مرگ و نابودی آنها، به عالم بالا رفته و پایدار می‌ماند. این نیروی معنوی را که میتوان جوهر حیات نامید، فنا و زوالی نیست.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 8900 تومان

فروشگاه نیلو | شیک متنوع...
ما را در سایت فروشگاه نیلو | شیک متنوع دنبال می کنید

برچسب : خريد گردنبند فروهر,خريد اينترنتي گردنبند فروهر,خريد پستي گردنبند فروهر,فروش گردنبند فروهر,خريد انلاين گردنبند فروهر, نویسنده : matin nlio بازدید : 1046 تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391 ساعت: 17:26

آموزش چیدمان و تزئین سفره هفت سین



آموزش طراحی و تزئین سفره هفت سین، زیباترین سفــره هفت سین ســال را بیـــارایید ...
با استفاده از این مجموعه طـراح سـفره هـــفـت سـین خـود باشیــد. آمــوزش نـرم افــزاری بـه صــورت مولــتـی مــدیــا. زیباترین طرح هــا و ایــده هـا را با آمــوزش گام به گام در یک مجموعــه قابــل استــفــاده در کامپیوتر داشته باشید. پکیج اورجینال و شکیل در قالب 2 DVD اورجینال نقره ای.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 8700 تومان

فروشگاه نیلو | شیک متنوع...
ما را در سایت فروشگاه نیلو | شیک متنوع دنبال می کنید

برچسب : خريد چیدمان و تزئین سفره هفت سین,خريد پستي چیدمان و تزئین سفره هفت سین,خريد اينترنتي چیدمان و تزئین سفره هفت سین,فروش چیدمان و تزئین سفره هفت سین,خريد انلاين چیدمان و تزئین سفره هفت سین, نویسنده : matin nlio بازدید : 1050 تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391 ساعت: 17:24

 رییس سازمان سنجش با اشاره به تجمیع آزمون‌های سراسری دانشگاه‌های آزاد و دولتی از مهلت مجدد برای ثبت‌نام جامانده‌های کنکور از ۳۰ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم خدایی در نشست خبری با اشاره به تجمیع آزمون‌های دوره کارشناسی دانشگاه آزاد و دولتی گفت: امسال دانشگاه آزاد ثبت‌نام جداگانه‌ای برای شرکت داوطلبان در کنکور ۹۲ ندارد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام مرحله دوم کنکور طی روزهای ۳۰ بهمن ماه تا سوم اسفند ماه انجام می‌شود، اظهار کرد: داوطلبانی که تمایل دارند در کد رشته‌های دانشگاه آزاد پذیرش شوند، می‌توانند در این مرحله نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

خدایی در بخش دیگری از این نشست خبری با اشاره به قانون حذف کنکور مصوبه سال ۸۶ مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: براساس این مصوبه حذف کنکور باید از سال ۹۰ اجرایی می‌شد که با توجه به مشکلات علمی، فنی و اجرایی این موضوع به تأخیر افتاد و مجلس شورای اسلامی مجددا وارد طرح جدید سنجش و پذیرش دانشجو شد.

وی با بیان اینکه جمع‌بندی کمیسیون آموزش مجلس این بود که قانون قبلی «پذیرش دانشجو» از یک سری جهات قابلیت اجرایی ندارد، گفت: در نهایت مقرر شد جمع‌بندی جدیدی ارائه شود.

وی با اشاره به طرح جدید حذف کنکور گفت: این طرح براساس میزان تقاضای رشته‌های مختلف تهیه شده است که بر اساس آن طی یک روند چند ساله‌ سوابق تحصیلی داوطلب جایگزین کنکور می‌شود. بر این اساس اگر داو طلبی دارای سوابق تحصیلی نباشد این سوابق برای وی ایجاد و ارائه می‌شود تا بتوان در طی ۵ سال این طرح را اجرا کنیم.

خدایی با بیان اینکه این طرح به زودی در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود، اظهار کرد: بر اساس این طرح می‌توانیم برای کنکور ۹۳ براساس قانون جدید پذیرش دانشجو عمل کنیم.

وی با بیان اینکه در صورت ایجاد سوابق تحصیلی از سال۹۳، پس از گذشت پنج سال داوطلب سال اول دوره متوسطه به مرحله کنکور می‌رسد، تاکید کرد: بر این اساس ۵۰ درصد داوطلبان سوابق تحصیلی کاملی خواهند داشت و اگر داوطلبی سوابق تحصیلی نداشته باشد یا باید سوابق تحصیلی برای وی ایجاد شود و یا آزمونی پیش‌بینی شود که بتواند این غربالگری را انجام دهد.

خدایی با اشاره به حذف کنکور ۹۲ در ۱۱ هزار رشته محل‌ دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و غیر انتفاعی، گفت: برای رشته‌های دانشگاه‌های پیام نور و غیر انتقاعی ۱۰۰ هزار نفر اعلام علاقمندی کرده‌اند، این در حالیست که ظرفیت پذیرش این دوره‌ها ۳۰۰ هزار نفر است، البته باید توجه کرد که پذیرش در این رشته‌محل‌ها دو بار در سال انجام می‌شود.

رییس سازمان سنجش در خاتمه با بیان اینکه با تجمیع آزمون‌ها بحث انحلال مرکز آزمون دانشگاه آزاد مطرح نیست، خاطرنشان کرد: در روند تجمیع بیشترین درخواست از سوی دانشگاه آزاد بوده است و اگر در دوره کارشناسی ارشد نیز تعداد تقاضاها کاهش یابد مطمئنا از لحاظ اقتصادی برگزاری چند باره آزمون قابل دفاع نیست. بنابراین آن زمان می‌توان در مورد حذف آزمون کارشناسی ارشد نیز تصمیم‌گیری کرد.

فروشگاه نیلو | شیک متنوع...
ما را در سایت فروشگاه نیلو | شیک متنوع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : matin nlio بازدید : 793 تاريخ : پنجشنبه 19 بهمن 1391 ساعت: 4:23

لینک دوستان

خبرنامه